پژوهش و تحقیق در تصمیم گیری از جایگاه ویژه ای برخوردارست

به گزارش راگا نیوزˈمجید شصتیˈ  با تاکید بر نهادینه کردن پژوهش در مدارس افزود: پژوهش در میان دانش آموزان باید گسترش پیدا کند که این امر محقق نخواهد شد تا زمانی که معلمان، دانش آموزان را به سوی پژوهش حرکت دهند.

وی در ادامه با اشاره به سهمیه این ناحیه در برنامه ملی اقدام پژوهی گفت: سال گذشته تعداد 700 نفر از معلمان منطقه در این برنامه پژوهشی شرکت کردند که با عنایت به تبلیغات و استقبال فرهنگیان ناحیه، این سهمیه در سال تحصیلی جاری به یک هزار و 500 نفر افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: به منظور کیفیت بخشی به فعالیت های پژوهشی فرهنگیان به ویژه توانمندسازی آنان در امر اقدام پژوهی با نظر کمیته پژوهشی ناحیه، مراحل اقدام پژوهی در یک کارگاه آموزشی توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود.

شصتی در ادامه به برنامه ها و فعالیت های این ناحیه در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: تجلیل از 58 معلم برتر پژوهنده منطقه ای با حضور اعضای کمیته پژوهشی در مدارس با اهدای لوح تقدیر و هدایا، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایشگاهی از توانمندی ها و افتخارات علمی و پژوهشی دانش آموزان و معلمان پژوهنده در محل پژوهش سرای دانش آموزی رازی ناحیه یک و حضور 12 نفر از معلمان پژوهنده برتر استانی ناحیه یک ری در همایش استانی و ملی از جمله برنامه های این هفته است.

وی افزود: موضوعات اقدام پژوهی از سوی فرهنگیان ناحیه مطرح شده و کمیته پژوهشی منطقه پس از جمع آوری تمامی پیشنهادات و طی مراحل بررسی، برگزیدگان پژوهنده منطقه ای را در اردیبهشت سال آینده اعلام خواهد کرد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment