پیاده‌روی مردم باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز شد

همزمان با اربعین حسینی مردم مومن و ولایی باقرشهر و کهریزک شهرستان ری در قالب دسته‌های عزاداری به‌طور پیاده به سمت حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) حرکت کردند.

عاشقان آل‌الله پس از قرائت زیارت عاشورا و اقامه عزا به‌طور پیاده به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) آغاز کردند.

باقرشهر یکپارچه سیاه پوش شده است، زن و مرد، پیر و جوان همه آمده‌اند تا در رثای اهل بیت عصمت و طهارت به اقامه عزا پرداخته و اربعین حضرت سیدالشهداء (ع) را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و آزادگان جهان تسلیت گفتند.‌

دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در طول مسیر به اقامه عزا پرداخته و اشک ماتم ریخته و برای فرج امام عصر (ع) و سلامتی رهبر انقلاب دست به دعا برداشتند.

مردم متدین ایران اسلامی با حضور پرشور خود در این مراسم‌های عزاداری باشکوه بار دیگر ایستادگی خود را در مسیر اسلام، ولایت و … به رخ جهانیان کشیدند.

عاشقان حسینی که در حسرت پیاده‌روی به کربلای معلی هستند با حضور در پیاده‌روی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که به روایت امام هادی (ع) ثواب زیارتش برابر ثواب زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است می‌خواهند از آه و افسوس خود برای حضور در کربلا بکاهند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment