پیام تبریک رئیس شورای اسلامی قمصر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر ، یارمراد احمدوند در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:

31شهریور ماه ، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام بزرگوار (قدس سره) ومقتدای خویش در دفاع از کیان آب وخاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نمودند و حماسه ماندگاری را بربرگ های زرین این انقلاب افزودند.وبه راستی که چه زیبا آن پیر فرزانه فرمود : در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست .

ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی با دفاع مشروع از اصول اسلامی ، تمامیت ارضی و انقلاب مردمی خویش ، نقطه عطفی را در تاریخ معاصر رقم زدند به طوری که هشت سال ایستادگی و استقامت این مردم ، بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد . در حقیقت در این جنگ نابرابر ، مردان و زنان مسلمان ایران ، سلحشورانه در برابر تمامیت کفر ایستادند ومبارزه کردند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها ودلاورمردی های همه شهیدان والامقام ،رزمندگان وایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف روستای قمصر الخصوص ایثارگران ، جانبازان را تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عجل ا…تعالی فرجه الشریف ) ودر پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب مسالت می نمایم .

دفاع مقدسشهرریقمصر
نظرات (0)
Add Comment