پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این پیام تبریک آمده است :

ورزش در زندگی امروزه نقش بنیادی و اساسی را برعهده دارد و رمز سلامت، تندرستی و پویایی  در جامعه است که توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت .

ورزش حرفه ای و به دنبال آن کسب عناوین مختلف قهرمانی در عرصه جهانی ، همواره  باعث غرور ملی و اقتدار كشور عزيزمان می شود و سربلندی مردم را در بردارد ، لذا باید همه با هم برای به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های بين المللی و جهانی با برنامه ريزی دقیق و تلاش های مستمر گام های محکم برداريم تا در كنار جامعه ای سالم و با نشاط ، قهرمانان و پهلوانانی از جنس غیرت و ایمان در ورزش كشور داشته باشيم .

در ادامه آمده است :

۲۶ مهر ماه روز تربیت بدنی فرصت خوبی برای تجلیل از خدمتگزارانی است که عرصه ورزش کشور که با توسعه ورزش همگانی ، برای ساختن جامعه ای سالم و پر نشاط و همچنین برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در میادین بین المللی تلاش فراوان می کنند.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش ، آرزوی موفقیت و سلامتی همه ورزشکاران عزیز به خصوص ورزشکاران باقرشهری را  در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی از درگاه ایزد منان مسئلت داریم .

تبریکتربیت بدنیشورا
نظرات (0)
Add Comment