پیام تبریک رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر؛ متن پیام به شرح زیر است :

در روز 12 فروردين ماه مردم هميشه در صحنه و هوشيار ايران با انسجام و توكل به خدای مهربان به رهبری بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با شركت در همه پرسی و حضور حداكثری خود در روزهای آغازين انقلاب قدرت و توان خود را به دنيا نشان دادند و با رای 98 درصدی به جمهوری اسلامی اتحاد و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت نمودند .

دوازدهم فروردین روز تبلور اتحاد و ایمان ، تجلی عظمت و اراده ملت ولایتمدار و آگاه ایران بود که به ندای آسمانی رهبرکبیر انقلاب لبیک گفتند و با رأی مثبت به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه ای بی بدیل خلق کردند و برای همیشه عزت و استقلال ایران را جاودانه کردند .

در ادامه این پیام آمده است : بی شک رهنمود امام خمینی (ره) به همه پرسی و مراجعه به آرا مردم ، جلوه واقعی از دموکراسی دینی و واگذاری امور به مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور نشان داده می شود که همین امر می تواند به عنوان یک راهبرد و یک اصل مورد توجه باشد .

خداوند را شاکریم که مردم توانستند با توکل بر خداوند متعال و در سایه همدلی و تحت رهبری امام خمینی (ره) رژیم ستم شاهی را ساقط و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا کند .

رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر  ضمن تبریک به مناسبت این روز فرخنده و مبارک در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خود لازم می دانند که با بهره گیری از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، اتحاد، همدلی و همزبانی در راستای حفظ دستاوردها و تداوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده و برای آبادانی میهن خود تلاش کنند .

 

باقرشهرتبریکشهرریشورای شهرپیام
نظرات (0)
Add Comment