پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز معلم

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در پیامی 12 اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

12 اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت قافله سالارمعلمان ، شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، روز بزرگداشت سنت‌های پسندیده خدا و ترویج علم و معرفت است که همگان باید فرصت را در این هفته غنیمت شمرده و قدردان زحمات معلمان دلسوز و زحمتکش باشیم.

معلم چراغ فروزنده سرزمین علم و فرهیختگی است که الفبای زندگی و شناختن را با گذشت و مهر آفرینی به همگان می آموزد  و با زمزمه محبت ، وجود آگاهان را آکنده از شور زندگی می کنند و احترام به این قشر صبور و پرتلاش برای آحاد جامعه ، امری ضروری است .

در ادامه این پیام آمده است :

پیشرفت های جامعه بشری مرهون تربیت و آموزش موثر و صحیح معلمان از طریق کشف و پرورش هر جامعه است. در واقع در مسیر توسعه و بالندگی هر کشور معلمان بیش از پیش از مدیران، سیاست مداران و مسئولان رسالت خطیر آموزش و پرورش فرزندان و به سرانجام رساندن ترقی و تکامل آنان را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهید  والامقام استاد مرتضی مطهری، این روز بزرگ را به همه فرهنگیان، مدیران و معلمان به ویژه معلمان و فرهنگیان باقرشهر تبریک عرض نموده و موفقیت و سلامتی را برای همه عزیزان از خداوند متعال خواستارم .

نظرات (0)
Add Comment