پیام تبریک شهردار باقرشهر به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک این روز به همه صاحبان قلم در عرصه اطلاع رسانی گفت : هفدهم مرداد ماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار و از خود گذشتگی به این حرفه مقدس اعتبار بخشیده اند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان عرصه اطلاع رسانی هستند که با عشق قلم می زنند .

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و مغتنمی برای پاسداشت تلاش انسانهایی است که در مسیر خدمت به مردم دست از تلاش برنمی دارند و با کلامی صادقانه در جهت اعتلا و پیشرفت کشورشان همواره در تکاپو هستند و با اطلاع رسانی دقیق خود به مردم آگاهی می دهند .

در ادامه این پیام آمده است :

نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است. بدون تردید حضور اصحاب رسانه در عرصه های مختلف خبر رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار نقش بسزایی در  ارتقای اطلاعات در سطح جامعه دارند ، که در این راه و رسالت خطیر و سترگ برای پاسخگویی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رضایت مردم و جامعه قدم های بسیار محکمی برداشته اند و دلسوزانه پیگیر حل مشکلات مردم و رابط آنها با مسئولین ذیربط هستند تا زمینه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم می آورند .

اینجانب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه ، این روز فرخنده را به تمامی صاحبان قلم درعرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت می گویم و دست همه خبرنگاران عزیز را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم و از خداوند متعال برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی را خواهانم .

باقرشهرخبرنگارشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment