پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، در این پیام آمده است :

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس تشخیص مصلحت نظام یار دیرین امام و رهبری بود خبر درگذشت ناگهانی و ناگوار ایشان مصیبت و ضایعه ای بسیار دردناک برای ملت ایران است ، که بدون تردید یاد و خاطره ایشان که تداعی ‌گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است در حافظه تاریخی ملت ایران خواهد درخشید .

مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مجاهد خستگی‌ ناپذیر دوران سخت مبارزات نهضت اسلامی، همراه و همسنگر همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که عمر پر برکت خویش را در راه مبارزه با رژیم ستم ‌شاهی و پس از پیروزی انقلاب در جهت استقرار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به مردم سپری کردند.

در ادامه این پیام آمده است : رحلت یار دیرین امام (ره) ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، همه ملت ایران و به ویژه مردم شریف باقرشهر و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماییم .

گفتنی است ؛ آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز گذشته یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.

ایت الله هاشمی رفسنجانیباقرشهرشهرداریشورا
نظرات (0)
Add Comment