پیام تسلیت فرماندار شهرستان ری به مناسبت درگذشت دکتر اکبری مشاور پژوهشی فرمانداری

 
به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی درگذشت مرحوم دکتر قاسم اکبری مشاور عالی فرماندار در حوزه برنامه ریزی، فرهنگی و پژوهشی را به خانواده، دانشجویان،دانشگاهیان، فرهنگیان و علاقمندان این محقق برجسته و پر تلاش تسلیت گفتند.

متن کامل این پیام بدین شرح می باشد:

خبر تلخ و ناگوار درگذشت برادر گرانقدر و پر تلاش مرحوم دکتر قاسم اکبری مشاور عالی فرماندار در حوزه های برنامه ریزی،فرهنگی و پژوهشی و رئیس اسبق مرکز تربیت معلم و دانشگاه شهید مفتح شهرری و رئیس مرکز ری شناسی همه علاقمندان به علم و دانش و فرهنگ به ویژه علاقمندان به توسعه و پیشرفت شهر ری را داغدار و اندوهگین نمود.

اینجانب این حادثه غم بار را به خانواده گرامی این عزیز سفر کرده و دانشجویان این استاد فاضل و همه دانشگاهیان و فرهنگیان عزیز شهر ری تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان و علاقمندان ایشان صب و اجر جمیل مسئلت دارم.

یقین دارم  خدمات پر ارزش این فرهیخته فرزانه در دوران حیات پر ثمرشان برای اعتلای ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت شهر ری قطعا نزد خداوند متعال اجری بزرگ به همراه خواهد داشت.

اکبریبهتسلیتدرگذشتدکترریشهرریشهرستانفرماندارفرمانداریمشاورمناسبتپژوهشیپیام
نظرات (0)
Add Comment