پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی پیامی صادر کردند .

در این پیام آمده است  :

تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم و حماسه عاشورا که همواره الگویی بی بدیل از ایثار، فداکاری و امربه معروف و نهی از منکر می باشد ، یادآور جانفشانی و ازخودگذشتگی جوانان غیور ایران اسلامی است که با الگوگیری از سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و دیگر شهدای آزاده و سرافراز حماسه کربلا، درس آزادگی و جهاد را به همگان آموختند .

هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های جدید انقلاب اسلامی است که رزمندگان کشورمان با تاسی از حضرت سید الشهدا (ع) در هشت سال جنگ حق علیه باطل شجاعانه ایستادگی کردند .

ضمن عرض تسلیت به مناسبت حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی، هفته دفاع مقدس را همراه با یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس گرامی می داریم، امیدواریم با توکل به خداوند متعال ، تاسی از فرهنگ ناب عاشورا و پیروی از منویات ارزنده مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) همواره در مسیر آرمان های نظام مقدس گام برداشته شود .

در بخش دیگری از این پیام آمده است :

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغاز می شود لذا آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش باقرشهر تبریک و تهنیت گفته و براي همگان از درگاه خداوند متعال موفقيت و سلامتی را خواستاریم .

باقرشهرشهرداریشورا
نظرات (0)
Add Comment