پیام شهدای غواص ایستادگی و مقاومت تحت هر شرایط است

 به گزارش راگانیوز ، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام غواص پیش از ظهر امروز و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ری از مقبرةالشهدای میدان نماز شهرری آغاز و پس از طی مسیر بلوار امام حسین (ع) در ستاد فرماندهی سیدالشهدای استان تهران برگزار شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و قدردانی از حضور پرشور مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی و تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: شهدای غواص در حالی که دست‌های آنها را بسته بودند نیز با تمام وجود از اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

علی نصیری با بیان اینکه حضور شهدای غواص یادآور مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار با تمام وجود است گفت: پیام شهدای غواص به ملت غیور ایران اسلامی و همه مسئولان این انقلاب ایستادگی و مقاومت پای آرمان‌های والای انقلاب تحت هر شرایط است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: نخستین درس امام صادق (ع) برای ما پیروان ایشان باید استمرار، جهاد و مبارزه خستگی‌ناپذیر باشد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: تمام استمرار مبارزه و مقاومت و ایستادگی بود که انوار مقدس فکر امام صادق (ع) را تا امروز در دنیا نگه داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهدای والامقام انقلاب اسلامی جان خود را در راه اسلام به مقابله و ایستادگی با استکبار و به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی تقدیم کردند خاطر نشان کرد: امروز باید با تمام وجود راه امام راحل و شهدا را تحت رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ادامه داده و این انقلاب را متصل به انقلاب جهانی حضرت بقیه‌الله الاعظم (ع)‌ کنیم.

نصیری خاطر نشان کرد: امروز که برخی افراد دچار دنیازدگی و خستگی شده‌اند باید این را بدانند که ملت ایران با تمام توان و قدرت تا آخرین قطره جان خود پای انقلاب ایستاده‌اند و هرگز به احدی اجازه کوتاه آمدن از آرمان‌های انقلاب را نمی‌دهند در مراسم با شکوه امروز با حضور جمع کثیر ملت مومن و دلیر گواه این مهم است.

وی گفت: امروز ملت غیور ایران اسلامی و عاشقان راه ایثار و شهادت با حضور پرشور خودشان در این مراسم به جهانیان اعلام می‌کنند که همواره پای ارزش‌های دین مبین اسلام ایستاده و مبارزه با استکبار و ظلم را تعطیل‌ناپذیر دانسته و همواره حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش فارس، پیکر مطهر شهید گمنام غواص پس از تشییع باشکوه به ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا منتقل شده و پس از اقامه نماز به برگزاری عزاداری برای امام صادق (ع) با ذکر نام ائمه اطهار (ع) به اشک دیده دلدادگان راه ایثار و شهادت در منزل ابدی‌اش در کنار حسینیه فاطمةالزهرا (ع) ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا تهران آرام گرفت.

 

استایستادگیتحتشرایطشهدایشهرریغواصمقاومتهروپیام
نظرات (0)
Add Comment