پیرغلامان حسینی در شهرری تقدیر شدند

 

راگا نیوز: با حضور شهردار منطقه 20 و رئیس کانون مداحان کشور از پیرغلامان و خادمان پیشکسوت اهل بیت (ع) این منطقه تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، در آستانه اربعین حسینی و با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه 20، مصطفی خرسندی رئیس کانون مداحان کشور و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، رئیس تبلیغات اسلامی شهرری و مداحان پیشکسوت از پیرغلامان حسینی و خادمان اهل بیت (ع) این منطقه تقدیر به عمل آمد.

شهردار منطقه 20 حضور پیرغلامان و خادمان اهل بیت(ع) را منشأ خیر و برکت برای شهر برشمرد و تصریح کرد: حضور در منازل این بزرگواران که مملو از عطر روحانیت و معنویت است توفیقی است که نصیب ما شده است.

عظیم بابایی با اشاره به موقعیت مذهبی شهرری خاطرنشان کرد: این تقدیر به پاس توفیق و خدمتگزاری صادقانه و خالصانه این عزیزان است که عمر شریف خود را در جهت احیای مجالس عزاداری و مرثیه سرایی سرور و سالار شهیدان صرف کرده‌اند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به نقش ارزشمند روحانی پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع)، برای آنان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی کرد.

این گزارش حاکی است، در این مراسم که همراه با مداحی و مرثیه سرایی حضرت امام حسین (ع) بود از پیرغلامانی همچون حاج محمدعلی حاج ابوالقاسمی دولابی، فضل‌اله ربیع‌پور و سید غلامرضا میرنظامی تقدیر به عمل آمد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment