پیشرفت احداث بزرگراه دولت آباد به مرز 70 رصد رسید

 قاسم مالداراظهار داشت : پایه های پل شمال به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام علی(ع) به طور کامل احداث شده و عملیات قالب بندی این سازه ترافیکی متعاقب رفع معارض دکل های برق با سرعت مناسبی ادامه دارد.

وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های این پروژه، با بیان آنکه نیمی از عملیات احداث مسیر راستگرد شرق به شمال تقاطع بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام علی(ع) پایان یافته است، گفت: احداث ادامه این مسیر پس از رفع معارض ساختمان پست برق تسریع شده و از طریق اجرای عملیات خاکبرداری و تثبیت بستر ادامه دارد.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران ، تکمیل این مسیر را نیازمند تکمیل تونل خط مترو دانست و افزود: عملیات احداث این باکس بتنی تا مرحله اجرای خاکبرداری، زیرسازی و شمع زنی پیشرفته است.

گفتنی است طرح احداث بزرگراه دولت آباد که به بزرگراه ˈشهید کاظم نجفی رستگارˈ نیز موسوم است، از بزرگراه آزادگان در محدوده غرب تقاطع بزرگراه امام علی(ع) آغاز شده و پس از عبور از شمال شهرک دولت آباد و جنوب شهرک مشیریه و کاروان، در محدوده سه راه کارخانه سیمان به بزرگراه امام رضا(ع) متصل می شود.

بر این اساس ، احداث ادامه مسیر تا تقاطع بزرگراه امام رضا(ع) نیازمند تملک معارض ملکی موجود در شهرک مشیریه است که از طریق شهرداری منطقه مربوطه در حال پیگیری است .

70آباداحداثبزرگراهبهدولترسیدرصدشهرریمرزپیشرفت
نظرات (0)
Add Comment