پیشرفت طرح های عمرانی منطقه 20 روند مطلوبی دارد

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف در نشست با دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تهران، ری و شمیرانات گفت: بودجه مصوب برای طرح های عمرانی از جمله تملک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، احداث مجتمع برج طغرل ،رفع خطر کانال سرخه حصار ، اجرای عملیات عمرانی تقاطع سه راه تقی آباد و بوستان دوستدار کودک، پیشرفت و تکمیل آنها را تسهیل کرده است.
وی افزود:از سال گذشته 120 هکتار زمین بی دفاع شهری برای تبدیل به بوستانهای محله ای پیش بینی شده است که بیش از 55 درصد آن انجام شده و در سال جاری نیز ادامه این طرح اجرا تکمیل خواهد شد.
کتانباف به عملیات اجرایی خط 6 مترو تهران اشاره کرد و اضافه کرد: توافق های لازم برای تملک 60 هزار مترمربع از املاک مورد نیاز برای ایستگاه مترو دولت آباد واقع در انتهای بلوار قدس انجام و تحویل شرکت های سازنده شده است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، ترافیکی و خدمات شهری انجام شده است ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری این منطقه ،خدمت به شهروندان ولایی شهرری را توفیق بزرگی برای خود می داند.
کتانباف افزود: با هدف تعامل با شهروندان این منطقه، در مساجد حضور میابیم و ضمن اقامه نماز جماعت، با هیئت امنا و نمازگزاران دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و نیازمندیهای آنان قرار می گیریم.
وی به اجرای اقدامات زیرساختی در روستاهای محدوده حریم نیز اشاره کرد و افزود: به طور میانگین هر سال 5 زمین چمن مصنوعی در این منطقه ساخته شده و زمین چمن مصنوعی، بوستان و خط اتوبوسرانی در روستاهای این منطقه از جمله طالب آباد، قاسم آباد، نجم آباد، محمودآباد و عباس آباد علاقه مند احداث شده است تا ساکنان محدوده حریم و روستاهای شهرری نیز از امکانات رفاه عمومی برخوردار شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات، از طرح های عمرانی منطقه 20 تهران بازدید کرد.
علیرضا دبیر در این بازدید از طرح های تعریض خیابان شهید رجایی، بوستان مینیاتوری ، بوستان خانواده، اتصال خیابان جنوب حرم به بزرگراه شهید آوینی ، بوستان عطر یاس، پیاده راه شرق حرم، مساجد حضرت امام حسن عسگری(ع) و حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد.
وی همچنین از طرح های پل روگذر سه راه تقی آباد ، کانال سرخه حصار ، تعریض جاده امین آباد، پایانه مترو جوانمرد قصاب و آبنمای میدان شهید غیبی بازدید کرد.

20داردروندشهرریطرحعمرانیمطلوبیمنطقههایپیشرفت
نظرات (0)
Add Comment