پیشرفت چشمگیر رتبه سایت اطلاع‌رسانی شهرداری باقرشهر در نیمه دوم سال 94

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر گفت : خوشبختانه طی شش ماه اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر رتبه جهانی و ایران  سایت اطلاع‌رسانی شهرداری باقرشهر بوده‌ایم .

مهدی اشرفی پور گفت  : پورتال اطلاع‌رسانی شهرداری باقرشهر در مهرماه سال جاری دارای رتبه 57 هزار ایران بوده که با افزایش تعداد خبرهای تولیدی و پوشش خبری مناسب از تمامی سخنرانی‌ها ، مراسمات و اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری  و همچنین جذب مخاطبان در حوزه اطلاع‌رسانی توانسته است به مرتبه 6 هزار در رتبه‌بندی سایت الکسا ارتقا پیدا کند .

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر با اشاره به اینکه اصول صحیح خبرنویسی اعم از دقت ، سرعت و صحت در تمامی اخبار شهرداری رعایت می‌شود ، تصریح کرد : ازآنجایی‌که باقرشهر نسبت به خیلی از شهرهای دیگر استان تهران جمعیت کمتری دارد اما مردم این شهر بسیار مشتاقانه اخبار شهر خود را رصد کرده و برای اخبار اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شوند ، در همین راستا این میزان مخاطب پذیری و توجه خاص مردم باقرشهر به اخبار و اطلاعیه‌های شهرشان برای ما  بسیار حائز اهمیت هست .

وی با اشاره به بهبود روند  پیشرفت سایت نسبت به چند سال اخیر ،یادآوری کرد : پورتال اطلاع‌رسانی شهرداری باقرشهر نسبت به چند سال گذشته بسیار پویا و به‌روزتر عمل کرده است که ما امروزه شاهد پیشرفت‌های خوبی در روند اطلاع‌رسانی به مخاطبان و شهروندان هستیم و بالاترین جایگاه را میان 41 شهرداری استان تهران کسب کرده‌ایم .

اشرفی پور با تأکید بر تعامل میان روابط عمومی شهرداری و شهروندان ، اظهار داشت : تعاملات بسیار خوبی میان شهروندان و روابط عمومی شهرداری صورت می‌گیرد که از طریق‌های مختلف شهروندان خوب باقرشهر می‌توانند با شهردار و دیگر مدیران شهری در ارتباط باشند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و درصدد آن بوده‌ایم که در کمترین زمان پیام آنان به مقصد موردنظر در شهرداری برسد .

مدیر روابط عمومی شهرداری باقرشهر ضمن اظهار امیدواری از روند صعودی سایت و پیشرفت در جذب مخاطبان اظهار کرد : در حال حاضر تکمیل قسمت‌های مختلف سایت شهرداری را در دستور کارداریم و  درصدد آنیم بتوانیم با رفع نواقص و کاستی‌ها رتبه سایت را به مطلوب‌ترین مرتبه برسانیم و درنهایت رضایتمندی  کامل شهروندان را به همراه داشته باشیم

وی در پایان تأکید کرد : شهروندان می‌توانند با ارتباط با سایت شهرداری بدون واسطه و در کمترین زمان پیام خود را به شهردار رسانده و پاسخ آن را دریافت کنند و می‌توانند با نظرات و پیشنهاد‌ها خود ما را در خدمات‌دهی هر چه مطلوب‌تر  همراهی کنند .

گفتنی است ؛ الکسا اینترنت ، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آمازون هست. الکسا در آوریل سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرده و امروزه به‌عنوان یک منبع مفید از داده‌های وبگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود و می‌توان گفت امتیاز الکسا بعد از پیج رنک گوگل ، برای صاحبان سایت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment