پیشرفت 80 درصدی پروژه احیا و تبدیل باغ پرندگان باقرشهربه باغ وحش

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، خدابنده لو  با اعلام این خبر گفت : پروژه احیا و تبدیل باغ پرندگان به باغ وحش با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان با یاری خدا ماه آینده افتتاح خواهد شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه قرار است در دو فاز صورت گیرد ، اظهار داشت : در فاز اول مساحت این پروژه  از 2500 مترمربع به  10 هزار متر مربع افزایش یافت وباغ پرندگان با تغییر کاربری به باغ وحش تبدیل شده است .

خدابنده لو از افزایش 8 قفس برای نگهداری جانوران خبر داد و خاطرنشان کرد : در فاز اول پروژه باغ وحش 8 قفس طبق استاندارهای محیط زیست به این مجموعه اضافه شده است تا شرایط برای نگهداری گونه های جانوری مطلوب باشد .

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با بیان اینکه فاز اول این پروژه با پیشرفت 80 درصدی و تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری به مرحله افتتاح رسیده است ، تصریح کرد : در نظر داریم پس از اتمام فاز اول ، فاز دوم را که شامل ایجاد باغ گیاه شناسی ، افزایش دوبرابری تعداد گونه ها از 15 گونه جانوری به 30 گونه و آماده سازی محیط نگهداری جانوران است را آغاز کنیم .

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از ایجاد یک فضای مناسب برای پر کردن اوغات فراغت خانواده ها ، گفت : با اشاره به اینکه توسعه شهرها و گسترش زندگی آپارتمانی فرصت بودن در کنار طبیعت و حیوانات را از همگی گرفته است امیدواریم بتوایم با احداث باغ وحش اوقات فراغت شهروندان را به بهترین نحو پر کنیم .

 

باغ وحشباغ پرندگانباقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment