پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد قرچک شد

به گزارش راگانیوز ؛  پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز با استقبال پرشور مردم و مسؤولان وارد شهرستان قرچک شد.

حضور این دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس عطر و بوی خاصی به شهر بخشید و همه با اشک به استقبال این شهدا آمدند؛ در مراسم استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس، پدران و مادران شهدا حضور داشتند تا با هم‌رزم فرزندان شهیدشان تجدید میثاق کنند.

یک شهید والامقام 20 ساله بوده که در سال 67 در بر اثر تک دشمن در منطقه عملیاتی نفت‌شهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و شهید دیگر 26 ساله بوده که در عملیات کربلا در منطقه ‌ام‌الرضا به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک در این مراسم گفت: حضور دو شهید گمنام در شهرستان قرچک، حال و هوای معنوی خاصی به شهر بخشیده است؛ همه حتی کسانی که جنگ را درک نکرده‌اند، به استقبال این دو شهید سبک‌بال آمدند.

وی گفت: این شهدا با استخوان‌های خود اتحاد و همدلی ایجاد می‌کنند و در زمان حیات هم از جان خود برای عزت و اقتدار نظام مایه گذاشتند تا ملت در آسایش زندگی کنند.

امام جمعه قرچک افزود: شهدا جان دادند تا مردم در آسایش باشند؛ به‌گونه‌ای رفتار کنیم که شرمنده شهدا نشویم و در آخرت پاسخ این شهدا را بتوانیم بدهیم.

پیکرهای این شهدای والامقام بعد از مراسم استقبال مردم قرچک، رهسپار ورامین شد تا امشب در مسجد صاحب‌الزمان (عج) مراسم وداع با حضور مردم شهرستان ورامین برگزار شود.

شهداقرچکگمنام
نظرات (0)
Add Comment