پیکر مطهر مادر شهید حبیب الله ساری تشییع شد

پیکر مطهر مادر شهید حبیب‌الله ساری ساعاتی پیش با حضور خانواده شهدا ،جانبازان ،ایثارگران،و جمعی از مسئولین و مردم مؤمن و انقلابی باقرشهر،کهریزک و روستای قمصر تشییع شد.

پیکر این مادر شهید در میان حزن و اندوه عاشقان راه ایثار و شهادت از مقابل بیت شهید حبیب‌الله ساری تشییع و پس از آن به گلزار شهدای بهشت‌زهرا انتقال یافت .

زهرا هویدی مادر شهید والامقام حبیب‌الله ساری در نهایت ادب و احترام مردم شهیدپرور در قطعه 57 گلزار شهدای بهشت‌زهرا در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت:خانواده شهدا با تربیت فرزندانی صالح ،مؤمن،متدین و دلاور آن‌ها را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تشویق کردند و آن‌ها نیز در جبهه‌ها همه هستی خود را فدای اسلام و سربلندی میهن عزیزمان نمودند .

 

شهید حبیب الله ساری سال ۱۳۴۰ در خانواده ای مذهبی در روستای قمصر از توابع باقرشهر چشم به جهان گشود ، تحصیلات ابتدایی خود را در همان روستا آغاز کرد . ایشان عاشق اسلام بود و مدتی در قم درس طلبگی خواند و در دوران انقلاب فعالیتهای بسیاری داشت . پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی به مصاف با مزدوران بعثی شتافت و در چند مرحله به جبهه اعزام شد و در نهایت در تاریخ ۲۵/۰۱/۱۳۶۱ در منطقه شلمچه ، عملیات فتح المبین بر اثر برخورد ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر پاک ایشان در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment