پیگیری تعهدات سازمان بهشت زهرا توسط مدیریت شهری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، صبح امروز با حضور شهردار ،اعضای شورای شهر باقرشهر، اعضای شورای شهر تهران،  شهردار منطقه 19و رئیس سازمان بهشت زهرا و معاونین شهردار باقرشهر تعهدات قبلی سازمان بهشت زهرا (س) در قبال گسترش این گورستان مورد مطالبه مدیریت شهری باقرشهر قرار گرفت .

در این بازدید میدانی شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر خواستار انجام تعهدات انجام نشده  سازمان بهشت زهرا در قبال گسترش قبلی این سازمان شدند .

در طرح گسترش سازمان بهشت زهرا که به تصویب ادوار گذشته شورای اسلامی باقرشهر رسیده بود شورای شهر تهران تعهداتی از جمله ،  بهسازی و نگهداری  محور حدفاصل سه راهی بهشت زهرا تا ورودی شهر کهریزک ، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ، احداث پارک 33 هکتاری ، احداث تقاطع غیر همسطح سه راهی بهشت زهرا و…  را پذیرفته  بود  که این تعهدات کامل عملی نشده و مدیریت شهری دوره پنجم باقرشهر پیگیر جدی انجام این تعهدات است .

در این بازدید خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به موقعیت جغرافیایی باقرشهر گفت : باقرشهر یکی از شریان های حیاتی شهر تهران است و عبور وسایل نقلیه سنگین یکی از معضلاتی است که گریبانگیر این شهر است  و جان شهروندان را تهدید می کند لذا باید با همفکری و همراهی این معضل حل و اصلاحات ترافیکی با سرعت بیشتری صورت گیرد .

در این دیدار  ضمن بازدید طرح های تعریض برخی از معابری که در حریم شهرداری منطقه 19 قرار دارد، بند بند مصوبات  مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام از مسئولین مسائل مربوطه به حوزه مسئولیت خود را توضیح و راهکار ارائه  دادند .

بازدیدباقرشهربهشت زهراخالخلیل آبادیشهردار باقرشهرشورای باقرشهرشورای شهر تهرانمنطقه 19
نظرات (0)
Add Comment