چهاردهمین دوره آزمون ارتقاء کمربند در شهرری برگزار شد

راگانیوز – رییس هیات تکواندوی شهرستان ری گفت: چهاردهمین دوره آزمون ارتقاء کمربند با حضور 147 تکواندوکار در شهرری برگزار شد.

ˈغلامرضا عزیزیˈ روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آزمون ارتقاء کمربند تکواندو کاران در شهرستان ری گفت: این دوره آزمون در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهدای دولت آباد شهرری و با هماهنگی رییس تکواندوی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره نماینده فدراسیون ˈبیژن خراسانیˈ و حافظ مهدوی، پرویز زمانی، حسین جاوید و نورالله خاوری به عنوان ممتحنین حضور دارند.

عزیزی ادامه داد: هیات تکواندوی استان تهران برای برگزاری آزمون در شهرستانها داشتن سالن خوب و شرایط مناسب و برگزاری بدون حاشیه را مدنظر قرار می دهد و خوشبختانه هیات تکواندوی شهرری در 7 سال گذشته با برگزاری 14 دوره در ارتقاء بخش آقایان و شش دوره در بخش زنان کارنامه خوبی از خود بجای گذاشته است.

وی همچنین با اشاره به کسب عنوان برتر هیات نمونه استان تهران توسط شهرستان ری یاد آور شد: هیات شهرری در آزمون های ارتقاء کمربند بدون حاشیه و کمترین مشکل مراسمها را برگزار کرده است.

رییس هیات تکواندوی شهرری با اشاره به اینکه ششمین دوره لیگ شهرستان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: هفته هفتم، هشتم و نهم لیگ شهرستان در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فردا (جمعه) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

آزمونارتقاءبرگزاردردورهشدشهرریچهاردهمینکمربند
نظرات (0)
Add Comment