چهارمیلیارد ریال برای هوشمند سازی مدارس شهر ری هزینه شد

راگانیوز – شهردار منطقه 20 تهران گفت: برای هوشمندسازی 40 مدرسه در شهر ری توسط شهرداری این منطقه بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شد.

 

منصور کتانباف روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر صدها برنامه آموزشی و فرهنگی که از سوی شهرداری منطقه 20 ویژه دانش آموزان در طول سال تحصیلی انجام می شود، تجهیز و بهسازی مدارس این منطقه در سال 93 نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی به اهمیت بهسازی مدارس و مراکز آموزشی و تاثیر بسزای آن در یادگیری فراگیران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: هوشمندسازی 40 مدرسه در منطقه 20 و اقدامات عمرانی مورد نیاز مدارس نظیر نقاشی ساختمان، رنگ آمیزی و تعمیرات نواقص، ایزوگام بام، آسفالت محوطه و تجهیز کتابخانه و فضاهای مطالعه از مواردی است که با عنوان برنامه استقبال از مهر انجام شده که در سال جدید با افزایش اعتبار و حجم بیشتر انجام می شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه شهرداری و آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی بخش عظیمی از فعالیت های اجتماعی و فرهنگی این منطقه با محوریت مدارس و ویژه دانش آموزان اجرا می شود که برپایی تورهای گردشگری، و کارگاه های آموزشی در زمینه های مدیریت شهری شامل مدیریت بحران، فضای سبز، آموزش شهروندی و بازیافت از آن جمله است.

کتانباف به اهمیت ارتقای سلامت و نشاط دانش آموزان اشاره کرد و افزود: به منظور ترویج فعالیت های ورزشی در بین دانش آموزان، وسایل بدن سازی در تمامی مدارس دخترانه نصب شده و در سال جدید نیز در دیگر مدارس اجرا می شود.

برایریریالسازیشدشهرشهرریمدارسهزینههوشمندچهارمیلیارد
نظرات (0)
Add Comment