کارشناسان آتش نشانی از انبارهای باقرشهر بازدید کردند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی با اعلام این خبر گفت : به منظور جلوگیری از حریق و خسارت به سطح شهر از انبارهای موجود در باقرشهر بازدید کرده ایم .

وی با بیان اینکه بسیاری از انبارها از ایمنی مناسبی برخوردار نبودند ، افزود : نیروهای آتش نشانی باقرشهر با حضور در انبارهای موجود در سطح شهر باقرشهر نکات ایمنی را به کارکنان و مسئولین انبارها آموزش داده تا آنان با رعایت جوانب احتیاط و همچنین نکات مهم ایمنی از بروز هر گونه حادثه و حریق جلوگیری نمایند .

رضایی با اشاره به اینکه همه مردم شهر باید نیروهای آتش نشانی را در خصوص جلوگیری از بروز حوادث یاری نمایند ، تصریح کرد : با توجه به اینکه می توان از بروز هر گونه حادثه پیشگیری کرد شهروندان محترم باید خود با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل کار و زندگی ، در جهت جلوگیری از رویداد حوادث گوناگون قدم برداشته و حافظ جان و مال خویش باشند .

مسئول واحد آتش نشانی باقرشهر یادآور شد : آتش نشانی باقرشهر با انجام بازدیدهای این چنینی و آموزش نکات مهم ایمن سازی در نظر دارد تا میزان خسارت و آسیب پذیری در سطح شهر را به حداقل برساند تا شهروندان در آسایش و امنیت زندگی کنند .

 

 

اتش نشانیبازدیدباقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment