کارکنان خدمات عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گردهم آمدند

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ‎‎ ‏‎‎َ‏‏‏ْ‎‏ًًٌٍٍٍََِِِِْ‎؛ در نشست کارکنان واحد خدمات عمومی با مدیر آسایشگاه براهمیت خدمات روزانه کلیه نیروهای فعال در بخشهای بستری و سایر قسمتهای مرتبط ‏ تأکیدی دوباره شد.

در این نشست که با حضور 77 نفر پرسنل واحد خدمات عمومی و جمعی از مدیران برگزار شد‏،گزارش جامعی از فعالیتهای عمده این واحد مطرح و اهمیت نظافت روزانه در حال انجام یادآوری گردید. همچنین آن دسته از کارکنانی که دغدغه های گوناگون کاری داشتند، با اشاره به خواسته های خود ، پیگیر انجام آن شدند ، اشاره به قانون سختی کار ، حجم بالای کار شرح وظایف متنوع کارکنان ، بهره مندی از امتیاز استخدام فرزندان خود در مجموعه و سایر نیاز های فردی ، از جمله گفتارهایی بود که کارکنان واحد خدمات عمومی بدان پرداختند.

محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه ، باقدردانی از تلاشهای شبانه روزی همکاران خدمات عمومی اظهار داشت :

گواه صحیح و شفاف زحمات شما، بهداشت عالی بخشهای بستری مددجویان و سالن های دیگراست که می دانیم از تلاش بی وقفه و هر روزتان حاصل می شود.

وی افزود؛

بارها از زبان بازدید کنندگان و میهمانان شنیده ام که نظافت و بهداشت آسایشگاه را با سایر مراکز مشابه مقایسه کرده اند و مجموعه ما را بهترین ها نامیده اند . ضمن آنکه بنده نیز به صراحت این مقایسه را شخصاً انجام و تأیید می نمایم.

وی رضایتمندی کارکنان از محل کار و فعالیت خود را مورد تأکید قرار داد و یاد آور شد:

تعهدات کاری کارکنان هر مرکزی رضایتمندی آنان از محل کار و فعالیت های شغلی شان است.  ما نیز همیشه سعی بر آن داریم تا با پرداختن به نیازها و مطالبات شما تسهیلات لازم را در حد توان و بودجه مجموعه فراهم نمائیم.

صوفی نژاد با تأکیدی دوباره بر فضای پر مهر و محبت بین کارکنان و مدیران اظهار داشت:

در خانه های خود وقتی به فرزندانتان محبت می کنید ، نتیجه آن را بخوبی لمس خواهید کرد ، اینجا را نیز می توانیم خانواده ای بزرگ بدانیم که همه با هم و در کنار هم برای یک هدف مشخص در حال کار و تلاشیم ، بنا بر این بر همه مدیران سازمان نیز یاد آور می شوم که باید فضای بین همکاران مبتنی بر همین فرض « محبت » قرار گیرد تا نشاط کاری همچنانی که هست ، بیشتر و ملموس تر برقرار باشد.

مدیر آسایشگاه از همه کارکنان حاضر خواست قدر فرصت های پیش رو را بدانند و آگاه باشند که تلاشهای متعصابه آنان به کهریزک هرگز فراموش نخواهد شد.

خدماتشهرریعمومیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment