کارگاه آموزش «روش‌های حل مسائل خانواده در کوتاه مدت» برگزار می‌شود

با هدف آشنایی شهروندان شهرری از حل مسائل خانواده و همچنین توانمندسازی آنان به جهت پیشگیری از پیامدهای مذکور، خانه فرهنگ دولت آباد اقدام به برگزاری کارگاه «حل مسائل خانواده در کوتاه مدت» کرده است.

 

راگا نیوز-حسن حقانی مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد در گفت‌وگو با  فارس در ارتباط با این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه شرکت‌کنندگان با ابعاد و تبعات تعارضات موجود بین زوجین و همچنین راه‌کارهای ایجاد و استحکام ارتباط موثر و مهارت‌های حل مسائل داخلی در خانواده آشنا می‌شوند.

مدیر خانه فرهنگ دولت‌آباد ادامه داد: در این کارگاه حمیدرضا انصاری، کارشناس ارشد روانشناسی به بررسی اثرات آسیب‌زا و تهدید کننده در خانواده به صورت ویژه می‌پردازد و هم چنین در پایان به پرسش‌های شرکت‌کنندگان پاسخ‌های کارشناسی لازم ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه، در روز 23 مرداد ماه سال جاری ساعت 10 صبح و به میزبانی خانه فرهنگ دولت‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه می‌توانند به خانه فرهنگ دولت‌آباد واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، خیابان استاد دهخدا، کوچه شهید دریابیک، کوچه شهید رمضانی شماره 50 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33747772-33748287 تماس حاصل فرمایند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment