کارگاه تخصصی مسئولان درآمد شهرداری های برتر استان تهران برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ «مجید ربیعی » با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی دفتر کل امور شهری استانداری تهران ، کارگاه آموزشی یکروزه مسئولان درآمد با حضور مدرسان باتجربه این حوزه، آقایان؛ استاد ابوطالبی، پریزن و شیخی در شهرداری کهریزک تشکیل شد.
مسئول درآمد شهرداری کهریزک در ادامه افزود: در استان تهران ۴۲ شهرداری فعالیت دارند اما باتوجه به ظرفیت محدود کارگاه آموزشی ۱۵ مسئول درآمد از شهرداری های بزرگ و برتر در این همایش حضور داشتند.
وی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی  موضوعاتی همچون؛ رای های دیوان عدالت اداری و عوارض گلخانه ها  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیرامون این موارد کارگروه های تخصصی شکل گرفت.
«ربیعی» در ادامه خاطرنشان کرد:  در پایان این نشست تخصصی، موضوعات مورد بررسی، مصوب شد تا برای پیگیری به دفتر شهری و استانداری اعلام گردد و در نهایت مصوبات از سوی استانداری به وزارت کشور و دیوان عدالت اداری اعلام و در نهایت به سازمان شهرداری ها ابلاغ شود.
مسئول درآمد شهرداری کهریزک  افزود: در ادامه کارگاه یکروزه تخصصی درآمد، شهردار کهریزک عملکرد ۴ ساله مدیریت شهری کهریزک را ارائه داد که با توجه به کمیت و کیفیت پروژه ها و برنامه های اجرا شده این عملکرد مورد توجه مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفت.
جلسهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment