کارگران بازوان پرتوان شهرداری در ارائه خدمات مطلوب هستند

همزمان با ایام میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی ابی طالب علیه السلام ، مراسم تقدیر ازکارگران نمونه شهرداری باقرشهر با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، خانواده معظم شهدا ، قاسم رضائی قهرمان تیم ملی کشتی فرنکی در المپیک 2012 لندن ، مدیران و پرسنل شهرداری باقرشهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، سعید استادفرج شهردار باقرشهر در حاشیه تقدیر از کارگران شهرداری باقرشهر ، کارگران را بازوان پرتوان شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان دانست و تاکید کرد : مدیریت شهری با استفاده از کارگران دلسوز و کاردان ، خدمات ارزنده ای را ارائه نموده است که نظافت و آراستگی شهری بخش کوچکی از این خدمات است .
وي تصریح کرد : شیرینی خدمت به شهروندان زمانی بر دل ما می نشیند که لبخند رضایت را بر لب آنها و امید به زندگی را در چهره ایشان ببینیم و این مهم با کار و سعی شبانه روزی و برنامه ریزی مستمر میسر می شود .
سعید استادفرج کارگران را بازوان اجرایی شهرداری دانست و گفت : تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات با زحمات کارگران به ثمر می نشیند و ما امیدواریم با تربیت و آموزش ایشان سطح خدمات را بهبود بخشیم .
در این مراسم از افتخار آفرینی ورزشکار خوب کشورمان آقای قاسم رضائی قهرمان تیم ملی کشتی فرنکی در المپیک 2012 لندن با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد .
شهرری
نظرات (0)
Add Comment