کارگروه جدایی ری از پایتخت تاکنون جلسه‌ای برگزار نکرده است

راگا نیوز:نماینده مردم تهران با بیان اینکه کارگروه جدایی ری از پایتخت تاکنون جلسه ای مشترک برگزار نکرده است گفت: قرار نبود اجرای این قانون توسط این کارگروه منتفی شود.

 

 

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کارگروه جدایی ری از پایتخت بعد از نشست مشترک نمایندگان شهرداری، وزارت کشور، رئیس شورای شهر و استاندار تهران جلسه ای برگزار نکرد، گفت: دولت و استانداری در حال اجرای قانون هستند واز ابتدا نیز قرار نبود این کارگروه مانع اجرای قانون جدایی ری از پایتخت شود.

وی ادامه داد: دولت خلاف قانون عمل نمی کند که مجلس مانع اجرای آن شود و این کارگروه تنها قرار بود در زمینه اجرای بهتر  قانون به دولت و مردم شهری ری کمک کند تا این جدایی مشکلی را برای شهروندان این منطقه به وجود نیاورد.

کوثری تاکید کرد: باید هر چه سریعتر جلسه مشترکی برای هماهنگی بیشتربرگزار شود تا زوایای مختلف جدایی ری از پایتخت سنجیده شود.

این در حالی است که پیش از این حسین مظفر رئیس مجمع نمایندگان تهران در مورد جدایی ری از تهران گفته بود: این موضوع باید با حوصله و یک تصمیم عقلانی و تدبیر مدیریتی حل شود. مسئله انتزاع ری از تهران مشکلات جبران‌ناپذیری برای شهروندان ری ایجاد می‌کند؛ عوارضی مانند زمین‌خواری، محرومیت‌ها، اسکان‌های غیرقانونی و غیره تا شکل‌گیری شورای شهرری.

حسین طلا نیز گفته بود هیات پنج نفره ای از سوی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، مسئول رسیدگی به موضوع جدایی شهرری از تهران شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment