کارگر 25 ساله افغان قربانی گود برداری غیر اصولی

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ رضایی در باره این حادثه گفت : ساعت 8:20 دقیقه امروز صبح در پی تماس با ایستگاه شماره یک آتش نشانی شهرداری باقرشهر خبر ریزش یک ساختمان در خیابان نواب باقرشهر به ما اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی خود را سریع به محل حادثه رساندند ، اظهار داشت : محل حادثه قطعه زمینی به مساحت 170 مترمربع بود که در آن گود برداری انجام شده و کارگران در حال حفر گودال جای ‌گذاری ستون‌ها بودند که به دلیل عدم رعایت شمع ‌بندی و موارد ایمنی، آوار بر سر یکی از کارگران ریخته و این فرد در زیر آوار محبوس شده است.

مسئول آتش نشانی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : در این حادثه یک کارگر 25 ساله افغان در زیر آوار حبس شده بود که پس از بیرون کشیدن وی و تحویل به اورژانس مشخص شد در همان دقایق اولیه این حادثه متاسفانه جان خود را ازدست داده بود .

رضایی با اشاره به اینکه علت اصلی این حادثه گود برداری غیر اصولی بوده است ؛ یادآور شد : در مجاورت این زمین یک ساختمان سه طبقه مسکونی قرار داشت که احتمال ریزش آن وجود داشته، به همین دلیل عوامل آتش‌نشانی از ساکنان خواستند به منظور ایمن‌سازی، ساختمان محل را ترک کنند.

باقرشهرشهرریکارگر
نظرات (0)
Add Comment