کار در بهشت زهرا (س) از نظر روحی و روانی جز مشاغل سخت است

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، دکتر ˈرحمت الله حافظیˈ در بازدید از مجتمع عروجیان این سازمان اظهار داشت: مواجه شدن با مردم دغدار و انجام تمام مراحل یک متوفی از نظر روحی و روانی کاری سخت است و بایستی در دستور کار شورا اسلامی قرار گیرد.

وی افزود: شهروندان زمانی به بهشت زهرا (س) مراجعه می کنند که در غم از دست دادن عزیزان خود دردمند و غصه دارند و برخورد همراه با صبر و حوصله کارکنان شریف و زحمت کش این سازمان بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی گردش کار منظم در مجتمع عروجیان را نشانه یک مدیریت برنامه ریزی شده دانست و تاکید کرد: حضور مباشر به عنوان راهنما در کنار شهروندان از ابتدای ورود به بهشت زهرا(س) باعث جلوگیری از سر درگمی، همچنین اطلاع رسانی لحظه به لحظه از وضعیت متوفی نیز یکی از مواردی است که رضایت شهروندان و صاحبان متوفی را در پی دارد.

دکتر حافظی با اشاره به تحولات صورت گرفته از لحاظ زیست محیطی در سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: توسعه فضای سبز و درخت کاری، تفکیک آب شرب از آب خام، تهیه طرح آبرسانی مکانیزه به قطعات، دریافت گواهینامه های زیست محیطی معتبر، رعایت بهداشت و سلامت پرسنل عروجیان و دفع صحیح پسماندهای سالن های تطهیر و توجه به شرایط معلولین و سالمندان و … که همگی در راستای حفظ سلامت و محیط زیست انجام شده است.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment