کاشت و نگهداشت درختان پائولونیا در کهریزک مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛ داریوش خطیر با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی روند رشد درختان پائولونیا که سالهای اخیر به طور آزمایشی در شهر کهریزک کاشت شده است، گردهمآیی مسئولان فضای سبز استانداری تهران تشکیل شد.

وی در تکمیل این خبر گفت: این جلسه در دوبخش تئوری و بازدید میدانی برگزار شد که در بخش اول تمامی اقدامات انجام شده درحوزه کاشت، پرورش و نگهداشت درختان پائولونیا درقالب توضیحات شفاهی و پاورپوینت ارائه شد و سپس با حضور در بوستان های شهر از محل کاشت درختان پائولونیا بازدید بعمل آمد.

خطیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به ایجاد زیرساخت ها و تامین شرایط نگهداشت درختان پائولونیا، شرایط رشد این گونه گیاهی جدید موفقیت آمیز بود و درحال حاضر شهر کهریزک به عنوان شهر پیشگام، الگوی مناسبی برای کاشت این گونه گیاهی جدید در سایر شهرهای استان تهران شناخته شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک افزود: در دوسال گذشته ۵۰۰ نهال پائولونیا در بوستان های لاله، معراج، آفتاب و باغ تولیدات گیاهی کشت شده است که باتوجه به ظرفیت های ایجاد شده، کاشت این گونه گیاهی در سایر نقاط شهر نیز انجام خواهد شد.

در پایان این جلسه از زحمات مهندس قهارپور؛ مدیر گروه فضای سبز استانداری تهران نیز با اهدای لوح تقدیر ، قدردانی بعمل آمد

فضای سبزهم اندیشیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment