کاهش ۱۶ درصدی تصادفات فوتی در شرق استان تهران

به گزارش راگانیوز ، سردار عبدالرضا ناظری ظهر دوشنبه با حضور در همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ورامین طی سخنانی اظهار داشت: مشکلات کنونی کشور با تکیه بر توانایی های جوانان و اقتصاد مقاومتی انشااله حل می شود و سیلی محکمی بر گوش آمریکای جنایتکار خواهیم زد اما توطئه های دشمن همگی بر پایه خدشه دار کردن امنیت کشور بوده و اقدامات و تحرکات در مرزهای کشور و اقدام بزدلانه اخیر این کوردلان در اهواز نیز مبین همین خدشه دار کردن امنیت مردم بوده است.

ناظری در ادامه با اشاره به تجمعات و فراخوان های دی ماه به بعد افزود: در حوزه مسائل امنیتی با تجهیزاتی که ما امروز داریم دشمن هیچ کاری از دستش ساخته نیست و امکان هیچ اقدام بزدلانه ای برای دشمنان فراهم نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه ما بیش از ۱۳ هزار شهید در طول انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام کرده ایم گفت: با این تعداد شهدا ما اجازه خودنمایی به دشمن را نمی دهیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه امروز تمام سازمان ها و نهادها باید سهم خود را در حوزه ترافیک بدانند و این سهم را ادا کنند افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیت اجتماعی اخلاقی و فرهنگی با کسی تعارف ندارد و هر کس سهمی که دارد که باید این سهم را ادا کند لذا در حوزه ترافیک باید بپذیریم که مخصوصا در شرق استان تهران زیرساخت های فرهنگی و امنیتی در حوزه امنیت ترافیک ضعیف است و باید در این زمینه بیشتر کار صورت بگیرد.

ناظری در ادامه گفت: با توجه به اینکه بیش از ۱۳۰ میلیون تردد در محورهای شرق استان تهران انجام می شود باید اذعان کنیم که وجود دوربین های نظارت تصویری در ورودی و خروجی های روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که دوربین در کشف جرم موثر است و به عنوان یک ابزار بازدانده محسوب می شود .

وی با بیان اینکه در زمینه فراهم آوری روشنایی شهر باید توجه بیشتری را داشته باشیم گفت: روشنایی برای دانش اموزان امنیت به همراه می اورد و در حوزه ترافیک خواهش ما این است که مسئولین به نوبه خود مسائل را حل کنند و به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

ناظری بیان داشت: شهرستان ورامین از امکانات نسبتا خوبی برخوردار شده است و با توجه به اینکه اموزشگاه رانندگی پایه یک و معاینه فنی در بسیاری از شهر ها وجود ندارد در این شهرستان با تلاش خوب همکاران راهور این امکان آورده شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در شرق استان تهران طی یکسال اخیر ۱۶ درصد کاهش تصادفات رانندگی فوتی و ۱۸ در صد کشته ها در حوزه های درون و برون شهری کمتر شده و باید اعلام کنیم که تمام خطوط ۱۱۰ در ۷ شهرستان به ورامین انتقال داده شده است .

تصادفجوادثراگانیوزورامین
نظرات (0)
Add Comment