کتانباف: الگوی ورزشکاران و پهلوانان ایران حضرت علی (ع) است

راگانیوزشهرری -شهردار منطقه 20 در چهل و ششمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی که در مجاورت مقبره شیخ صدوق(ره) برگزار شد گفت: الگوی ورزشکاران و پهلوانان ایرانی حضرت علی(ع) است.

به گزارش  راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در چهل و ششمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی ضمن خیرمقدم به اهالی ورزش گفت: تاسی به جوانمرد عالم حضرت علی(ع) و توسل به ائمه اطهار(ع) مهمترین رمز ماندگاری فرهنگ پهلوانی و پهلوانان ایران است.

شهردار منطقه 20 به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی اشاره کرد و افزود: به موازات نگاه فرهنگی مدیریت شهری توجه به ورزشکاران معاصر و پیشکسوت و گرامیداشت یاد و خاطره پهلوانان ایرانی از مهمترین اقدامات است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ورزش‌های پهلوانی و باستانی افزود: با احداث پنج زورخانه در منطقه 20 زیرساخت‌های مناسبی برای ترویج و توسعه این ورزش پهلوانی در شهرری ایجاد شده است.

بر پایه این گزارش، شهرداری منطقه 20 در کنار برگزاری یادمان پهلوانانی که دیگر در میان ما نیستند، توجه ویژه و خاصی را متوجه قهرمانان و نام‌آوران فعلی کشور دارد و با ارج نهادن و تکریم این بزرگواران شرایط فعالیت ورزشی آن‌ها را در رشته‌های ورزشی مختلف به‌ویژه کشتی فراهم کرده تا برای نسل‌های آینده ایجاد انگیزه شود.

مراسم چهل و ششمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی با حضور جمع زیادی از اهالی ورزش و علاقمند به این اسطوره پهلوانی کشور امروز در ابن بابویه تهران همچون سال‌های گذشته که مملو از علاقمندان به روحیه پهلوانی مرحوم تختی بود، برگزار شد. و بسیاری از اهالی ورزش به ویژه اهالی ورزش باستانی و کشتی گردهم جمع شدند تا یاد و خاطره جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی بدارند.

این مراسم با حضور مردم علاقمند به کشتی و جمع زیادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور برگزار شد.

 

رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی به همراه تعدادی از مربیان بر سر مزار تختی در ابن بابویه شهرری حضور یافتند.

علیرضا رضایی مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون نیز در مراسم شرکت داشت.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment