کتانباف :ستاد خیرین در شهرری تشکیل شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20منصور کتانباف در نشست با دبیران چهارمین دوره شورایاری محله های بیست گانه منطقه با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی بسیار مهم است افزود: با تشکیل ستاد خیرین محله ضمن شناسایی افراد نیازمند و ایتام می توان در جهت توانمندسازی آنان حرکت کرد.
وی به توزیع بیش از هشت هزار سبد کالای خانوار بین نیازمندان و آزادسازی زندانیان در ماه رمضان و استمرار طرح توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و نقش آموزش در توسعه فرهنگ جامعه،چنانچه با کمک شورایاران فرهنگ سازی انجام شود معضلات شهری به مرور برطرف شده و نتایج آن به نفع شهروندان خواهد بود.
کتانباف با اشاره به اینکه طرح خط سفید، زمین پاک و آسمان آبی با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی و دستیابی به انضباط شهری از نیمه سال گذشته، محور فعالیتهای شهرداری تهران قرار گرفته است تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت و امکانات شهری برای اجرای هر چه بهتر این طرح استفاده کرد.
وی با بیان اینکه با تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی ، سیاست شهرداری تهران بر تربیت و آموزش بنا شد و فرهنگ سازی در میان اقشار مختلف جامعه در اولویت قرار گرفت افزود: انجام فعالیتهای فرهنگی بسیار سخت تر از اقدامات عمرانی و خدماتی است و کسب نتایج مطلوب نیاز به همکاری و تلاش تمامی سازمان های مرتبط دارد.
وی با اشاره به محور قراردادن مساجد و انجام امور فرهنگی و فرهنگ سازی برای حضور هر چه بیشتر جوانان درمساجد خاطر نشان کرد: نقش شورایاران به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری بسیار مهم بوده و امید است با مشارکت و تعامل اعضای شورایاری جهت رفع نیازهای شهروندان و سازندگی شهر گام های بلندتری برداشته شود.
شهردارمنطقه 20 با بیان اینکه با توجه به تدابیر مدیریت شهر تهران در سال جاری اولویت فعالیتها بر روی تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت: با هدف گذاری ادارات و نواحی برای تکمیل پروژه های در دست اجرا و انجام دیدارهای میدانی از سطح محلات برای دستیابی به شرایط مطلوب خدمات رسانی به شهروندان گام خواهیم برداشت.

تشکیلخیریندرستادشهرریشودکتانباف
نظرات (0)
Add Comment