کسب مقام دوم تیم فشافویه در مسابقات کیوکوشین تهران

راگا نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه شهرستان ری گفت: هفتمین دوره مسابقات کاراته سبک کیوکوشین تزوکا استان تهران با قهرمانی تیم تهران، در شهر حسن آباد به پایان رسید.

ماشاءالله عرب افزود: بعد از تیم تهران، تیمهای فشافویه و قم عنوان دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند که در این مسابقات 186 شرکت کننده در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهدای حسن آباد با یکدیگر رقابت کردند.

وی گفت: در این رقابتها 12 تیم از استان تهران شامل شهرری، باقرشهر، کیانشهر، تهران، بومهن، اسلامشهر، گلستان، دماوند، رودهن، ورامین، باشگاه شجاعت تهران و فشافویه و پنج تیم از آذربایجان شرقی، لرستان، قم، گیلان و البرز حضور داشتند که سطح کیفی مسابقات را بالا برده بود.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار مسابقات استانی در این سطح در شهر حسن آباد برگزار می شود و امیدواریم که در آینده نیز شاهد میزبانی این شهر در سایر رشته ها نیز باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش فشافویه بیان داشت: هدف از اجرای مسابقات، پیشبرد اهداف ورزشی و پررنگ کردن امر ورزش در این بخش و آشنایی نونهالان و جوانان با ورزش رزمی است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment