کسی که با پول دلارهای نفتی عربستان چشمش را بر جنایات آن ها می بندد صلاحیت قضاوت درباره برجام ایران را ندارد

امام جمعه باقرشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش کهریزک،با اشاره به اینکه توصیه به تقوای این هفته، توصیه به حضور در صف های نماز جمعه است؛ گفت: کاسبان، تاجران، دانشجویان، دانش آموزان، علما، ورزشکاران و اقشار مختلف جامعه، امور خود را مدیریت زمان کنید تا به فرمان خدا در زمان برگزاری این فریضه بزرگ الهی، بتوانید شما هم حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: اموال و اولادتان نباید شما را از ذکر و یاد خدا غافل نمایند و باید برنامه ریزی کنید تا بتوانید در نمازهای جمعه شرکت کنید؛ ای مومنانی که در نماز جمعه حاضرید، قدرخودتان را بدانید چراکه افتخار بزرگی نصیب شما شده است.

سید احمد موسوی با بیان اینکه احادیث و روایات زیادی در این زمینه وجود دارد، به بیان چندین نمونه از آن ها پرداخت و گفت: نماز جمعه حج مساکین است و کسی که نماز جمعه را می خواند خداوند یک حج مقبول برای او در نظر می گیرد و در روایاتی دیگر آمده است که اگر شخصی به صورت متوالی سه هفته نماز جمعه را عمدا ترک نماید، خداوند یک مهر بر روی قلب او خواهد زد.

وی خاطرنشان کرد: در این جا لازم میدانم از تمامی کسانی که با حضور خود در نماز جمعه، شکوه آن را می افزایند تشکر نمایم و از همه مسئولان منطقه، بخشداری کهریزک، شورا و شهرداری باقرشهر و کهریزک، شوراهای بخش و روستا، بسیج و سپاه ، نیروی انتظامی، راهور، آتش نشانی و ادارات آب و برق و گاز، ائمه جماعات، هیئت های مذهبی و اعضای ستاد نماز جمعه به ویژه مهندس اسدی رئیس پرتلاش این ستاد که تمام همکاری های لازم را در برپایی این فریضه بزرگ الهی در بخش کهریزک دارند، تشکر می نمایم.

آیت الله موسوی در بخش بعدی سخنان خود به ۱۵ شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اشاره داشت و گفت: ای مردم فراموش نکنید که ما در نزدیکی این امامزاده واجب التعظیم قرار داریم، ثواب زیارت این امامزاده برابر با ثواب زیارت کربلای امام حسین(ع) می باشد و به همین دلیل هرگز از زیارت ایشان غافل نشوید.

خطیب جمعه بخش کهریزک در پایان با ابراز ناراحتی از موضع گیری اخیر بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، اظهار داشت: دبیر کل سازمان ملل متحد ابتدا نام رژیم های جنایت کار و کودک کُش را در لیست ناقضان حقوق بشر قرار دهد، بعد درباره برجام ایران نظر دهد؛ کسی که با پول دلارهای نفتی عربستان چشمش را بر جنایات آن ها می بندد، صلاحیت قضاوت در باره برجام ایران را ندارد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین دکتر محمدی فرد رئیس شورای اسلامی کهریزک، دکتر حبیبی و مهندس عباسی اعضای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک و دکتر حسینی فرمانده بسیج باقرشهر برگزار شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment