کشف انبار توزیع گوشت مرغ های آلوده در شهرری +فیلم

به گزارش راگانیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری با اشاره به  کشف انبار توزیع بیش از یک و نیم تن گوشت مرغ آلوده در کهریزک گفت : بر اساس گزارشهای واصله به اداره دامپزشکی  مبنی بر وجود انبار توزیع گوشت مرغ آلوده پس از تکمیل تحقیقات و دریافت حکم قضایی با همکاری بخشداری و نیروی انتظامی کهریزک اقدام به ورود  و کشف و ضبط یک انبار توزیع مرغ های آلوده گردید.

محمد تاویلی گفت : با ورود به محوطه این انبار که داخل یه گلخانه نیمه کاره  و قدیمی  واقع شده بود  مشاهده شد تعدادی از افراد سودجو با آوردن مرغ های منجمد و سپس یخ زادیی این مرغ ها  در فضایی کاملا آلوده و غیر بهداشتی اقدام به قطعه بندی و توزیع و ارسال  آن بصورت مرغ تازه به رستورانها  و واحدهای عرضه  گوشت مرغ می کردند.

وی با بیان اینکه این محموله یک و نیم تنی ضبط و  جهت نمونه برداری و آزمایش به یک واحد تحت نظارت سازمان دامپزشکی ارسال می شود افزود :  این محموله گوشت مرغ های آلوده  پس از اخذ حکم قضایی معدوم خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری به دستگیری دو فرد در این ارتباط اشاره کرد و گفت : متهم اصلی این پرونده که سابق دار و در حال حاضر متواری است پس از دستگیری با همکاری دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم خواهد شد

 

 

 

 

ریشهرریمرغکشف
نظرات (0)
Add Comment