کشورهای مجری سیاست های آمریکا در منطقه به امت اسلامی خیانت می کنند

به گزارش راگانیوز ، آیت الله سید احمد موسوی اظهار داشت: کشورهای منطقه که با سیاست های خود زمینه نفوذ آمریکا در منطقه را فراهم می کنند، به اسلام و امت اسلامی خیانت می کنند.

امام جمعه باقرشهر در ابتدای سخنان خود ضمن شرح دعای امام زمان(عج)، دقایقی نیز به بیان قسمت هایی از مناجات شعبانیه پرداخت.

وی افزود: اگر عشق و شوق الهی در قلب کسی باشد، این شوق زبانه می کشد و مثل آتشی به جان او می افتد و انسان ها را به سوی پروردگار سوق می دهد.

وی ادامه داد: در دنیا مومنان و مسلمانان زیادی وجود دارد، اما درجات ایمانی و معرفتی آن ها با هم متفاوت است که باعث شده عده ای مقرب پروردگار شده و عده ای نیز در درجات پایین تری قرار گیرند که علت این تفاوت نیز همان شوق و عشق ذکر شده است.

سید احمد موسوی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: در آستانه نیمه شعبان هستیم و جشن های زیادی نیز متعاقب با آن برگزار خواهد شد که به همین دلیل از تمام برادران و خواهران و مسئولین هیئات و مساجد تقاضا داریم تا در برپایی جشن ها از معصیت و گناه دوری کرده و رضایت امام زمان(عج) را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ظهور منجی مورد اتفاق همه فرقه ها و مذاهب است اما متاسفانه عده ای از گروه ها اهل سنت اعتقاد دارند که منجی هنوز به دنیا نیامده است.

وی افزود: آن ها اعتقاد دارند که وجود انسانی با طول عمر بیش از ۱۰۰۰ سال ممکن نیست، اما باید بدانند که نمونه های مختلفی از طول عمر هزاران ساله در تاریخ وجود دارد؛ عده ای بوده اند که ۳۰۰۰ سال عمر کرده اند، حضرت نوح ۹۵۰ سال، حضرت آدم ۹۳۰ سال و حتی یک درختی در ابرکوه کشورمان وجود دارد که بیش از ۵۰۰۰ سال عمر کرده است که همه این موارد فوق نشان دهنده این واقعیت است که؛ خداوند به همه چیز آگاه و توانا است.

 وی روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت و تصریح کرد: به روح و روان شهدای سربازان گمنام امام زمان درود می فرستیم و از همه سربازان گمنام امام زمان که در داخل و خارج کشور برای حاکمیت امام زمان سربازی می کنند، تشکر می کنیم.

وی در بخش بعدی به تشییع پیکر چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که روز گذشته در باقرشهر برگزار شد اشاره داشت و گفت: از همه حاضران در مراسم که چنین بدرقه با شکوهی را رقم زدند تشکر می کنم.

آیت الله سید احمد موسوی در پایان به دیدار رهبر انقلاب با قاریان و حافظان مسابقات بین المللی قرآن کریم اشاره داشت و اظهار کرد: قدرت واقعی انسان ها در ایمان به خدا و کفر به طاغوت است و ایستادگی در برابر خواسته ها و زیاده خواهی های آمریکا را نشانه اقتدار کشورمان خواند.

امام جمعه باقرشهر تصریح کرد: کشورهای منطقه که با سیاست های خود زمینه نفوذ آمریکا در منطقه را فراهم می کنند، به اسلام و امت اسلامی خیانت می کنند.

گفتنی است نماز جمعه این هفته باقرشهر، با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه باقرشهر و کهریزک و همچنین علیرضا قربانعلی عضو شورای اسلامی باقرشهر و هادی نژاد عضو شورای اسلامی کهریزک برگزار شد.

باقرشهرشهررینماز جمعهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment