کلاس های آموزش پسماند برای پرسنل و مدیران شهرداری باقرشهربرگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در راستای اجرای صحیح قانون مدیریت پسماند با هدف تفکیک پسماند خشک شهری از مبدأ، کلاس های آموزشی برای مدیران و کارکنان شهرداری باقرشهر برگزار گردید.

مسئول پسماند و محیط زیست شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر افزود: این کلاس ها در 7 جلسه 2 ساعته به تفکیک برای کارکنـــــــان، مدیران ومسئولان شهرداری با حضور دکتر کریمی (دکترای محیط زیست) در محل سالن جلسات شهرداری برگزارشد.

یونس معروفی گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شهرداری با این موضوع آموزش کارکنان و مدیران از اولویت‌های این واحد بوده که بحمدالله این مهم انجام‌گرفته است و بنا به‌ضرورت در این جلسات شرکت‌کنندگان با توجه به اهمیت و تأثیرات تفکیک پسماند به طبیعت و محیط‌زیست با آلاینده‌ها و روش‌های تفکیک آشنا شدند.

وی در پایان گفت: طرح تفکیک و بازیافت زباله علاوه بر اینکه می‌تواند شهر را از آلودگی‌های زیست‌محیطی نجات دهد، در رونق بخشیدن به اقتصاد شهری هم تأثیرگذار خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مراحل بازیافت این مواد، تفکیک، جداسازی ترکیبات داخل در محل کار و منزل هست و آنچه در مورد فرهنگ جداسازی زباله باید بیاموزیم این است که زباله‌ها را به‌صورت تر و خشک جداگانه تفکیک کنیم./

آموزشبرایبرگزارگردیدشهرداریشهرریمدیرانهایوپرسنلپسماندکلاس
نظرات (0)
Add Comment