کیوسک‌های مطبوعاتی ری ساماندهی می‌شوند

ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و ارتقاء این واحدهای فرهنگی در نخستین جلسه بررسی مسائل و مشکلات کیوسک‌های مطبوعاتی شهرستان ری مورد تاکید قرار گرفت.

 ظهر امروز در نخستین جلسه بررسی مسائل و مشکلات کیوسک‌های مطبوعاتی شهرستان ری، مقرر شد کیوسک‌های مطبوعاتی ساماندهی شود و جایگاه این واحدهای فرهنگی ارتقاء یابد.

مهدی ابوالحسنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست که تنی چند از شهرداران و بخشداران شهرستان حضور داشتند، در سخنانی بر ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تاکید کرد و خواستار همیاری سایر مسئولان در ارتقای جایگاه این صنوف فرهنگی شد.

وی از تشکیل کارگروه فرهنگ هنر و رسانه و تشکیل خانه مطبوعات با هدف وحدت رویه فعالیت‌های فرهنگی هنری شهرستان ری خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در ادامه به گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و تمرکززدایی فعالیت‌ها در سال جدید اشاره کرد و افزود: با هم‌افزایی پتانسیل سایر نهادهای فرهنگی می‌توانیم شاهد اتفاق خوبی در سطح شهرستان باشیم.

این گزارش حاکی است، در این جلسه بررسی وضعیت و مسائل فعلی کیوسک‌های مطبوعاتی و تعدد آنان در برخی مناطق، ارتقای سطح فرهنگی کیوسک‌ها، ساماندهی واحدهای دارای مجوز و شناسایی کیوسک‌های فاقد مجوز و همچنین نیازسنجی برای ایجاد کیوسک جدید در برخی از مناطق شهرستان ری صورت گرفت.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment