گرامیداشت روز مادر در آسایشگاه خیریه کهریزک

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ همزمان با خجسته زاد روز دخت نبی مکرم اسلام (ص) ، خانم فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر در یازدهمین روز از نوروز، بخشهای محل زندگی مادربزرگهای کهریزک ، حال و هوای شادی داشت .

در این روز زیبا که به نام نامی مادر مزّین گردیده ، جمعی از مدیران ، مددکاران و مسئولین بخشهای آسایشگاه با حضور بر بالین مادر بزرگهای کهریزکی و اهداء شاخه گلی معطر ، مقام و منزلت این عزیزان را گرامی داشته ، برای یکایک آنان که ولی نعمتان این مجموعه هستند، آرزوی زندگی توأم با آرامش و آسایش داشتند.

بانوان سالمند مجموعه نیز که امروزه جمعیت شان حدوداً 800 نفر بوده و هریک به دلایل گوناگون اجتماعی و مشکلات جسمانی ، خانه و کاشانه اشان کهریزک است ، با استقبال از خادمین و مسئولین این خانه بزرگ ، با لبخند شادی آنان را بدرقه کردند.

 گرچه این روز ، روز گلایه مندی و اعتراض نبود ولی دلتنگی های بعضی از مادربزرگها، بغض فرومانده در جانشان را باز کرد و برای مددکاران و مسئولین مجموعه گفتند که در طول تعطیلات منتظر آمدن برخی فرزندان بی مهر یا بستگان خود بودند ، اما آنها نیامدند.

محبوبه زیارتی مدیر امور اجتماعی آسایشگاه ، درپایان این روز کاری و پس از دیدار با مادربزرگهای ساکن در بخشهای مختلف ، به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: از اینکه توانستیم در این روز به حضور مادران این خانه برسیم و شاد باشمان را تقدیمشان کنیم ، بسیار خوشحالیم.

زیارتی همچنین یاد آور شد: برخی از مادران مستقر در آسایشگاه گلایه هایی هم داشتند ، گلایه از بی اعتنایی فرزندان ، بستگان دور و نزدیک ، با دلداری دادن به آنها سعی در حفظ آرامش روحی و روانی شان را داشته و داریم ، اما چه خوب است که همه فرزندان این جامعه بدانند که باید همواره احترام بزرگترهای خود را داشته ، با یاد کردن و دیدار آنان ، روحیه ادامه زندگی را در وجودشان تقویت نمایند .

شهرریمادرکهریزک
نظرات (0)
Add Comment