یادواره شهدای زنان آسمانی در جنوب تهران برپا می شود

یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری به منظور گرامیداشت مقام شامخ زنان شهیده و به همت شهرداری منطقه 20 و بسیجیان شهرری برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، طی مراسمی معنوی و با مشارکت اموربانوان شهرداری این منطقه و پایگاه بسیج خواهران حوزه 354ریحانه النبی(س) یادواره شهدای زنان آسمانی با حضور خانواده های معزز زنان شهیده، بسیجیان و مسوولان شهری ساعت 16 چهاردهم مرداد ماه در فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20، تعامل پایگاههای بسیج و مدیریت شهری را از اولویت های فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری برشمرد و اظهارداشت : براساس رویکرد شهرداری تهران تمامی ویژه برنامه های فرهنگی در سال جاری با محوریت مساجد، پایگاه های بسیج و سراهای محله اجرا می شود تا با تعامل این نهادهای مردمی و مقدس وحذف موازی کاری های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی را با هم افزایی بیشتر اجرا کنیم.

ˈبرومند نامداریˈ با اشاره به اینکه بانوان نقش ارزنده و موثری درهشت سال دفاع مقدس داشته اند و وظیفه داریم یاد آنان را گرامی بداریم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اولویت های مدیریت شهری است که برپایی ویژه برنامه هایی همچون بازدید و همایش تجلیل از خانواده های معزز شهید و یادواره شهدا در همین راستا به صورت مستمر از سوی شهرداری منطقه 20 انجام می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 انتقال آرمانهای ارزشمند شهدا به نسل جدید را از دیگر اهداف ویژه برنامه های یادشده برشمرد وتصریح کرد: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور از دیگر برنامه هایی است که در دو فصل تابستان و زمستان انجام می شود.

آسمانیبرپاتهرانجنوبدرزنانشهدایشهرریشودمییادواره
نظرات (0)
Add Comment