یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در اسلامشهر برگزار شد

به گزارش راگانیوز، مراسم یادواره شهدای آزاد سازی خرمشهر که به همت پایگاه بسیج ملک اشتر و حوزه 279 کمیل با حضور خانواده‌های شهداء، مسئولان و مردم ولایتمدار اسلامشهر در مسجد آل محمد (ص) همزمان با نماز مغرب و عشا و ضیافت افطاری با سخنرانی حجت السلام طائب و مداحی کربلائی مجتبی رمضانی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب با بیان خاطراتی از فتح خرمشهر به سه محور اساسی در مورد شهدا پرداخت و اظهار داشت: با اشاره به آیه شریفه “ان الله اشتری من المومنین….”، خداوند با انسان معامله می‌کند و جان او را می‌خرد، اما آن چیزی که او در قبال خرید جان انسان به او می‌دهد، محدودیت زمانی و مکانی ندارد و جاودانی است.
وی در بیان اهمیت مقام شهید یادآور شد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

طائب عنوان کرد: طبق فرموده امام خمینی(ره) “فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها است” و هدف از برگزاری این جلسه، پاسداشت ارزش‌ها، دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام و ارج نهادن به خون مقدس شهدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر مسئله عادی و ساده‌ای نیست و باید به شکل ویژه به آن توجه شود، حماسه سوم خرداد برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی و مدالی از افتخارات این ملت است که باید با شکوه هرچه بیشتر گرامی داشته شود.
در پایان مراسم از خانواده های شهدا تجلیل شد

ایثار

نظرات (0)
Add Comment