اسکای فریز با انجام جستجوهای هوشمند در جیمیل و توییتر کار خود را شروع کرد و در حال گسترش قابلیت های اش به جستجوی محصول و پروازها بود.
هیچ یک از دو شرکت مفاد قرارداد را اعلام نکرده اند ولی سایت اسکای فریز تبدیل به اعلامیه ای کوتاه درباره این خرید جدید یاهو شده و در آن آمده:
«یاهو را شرکتی یافتیم که نه تنها بینشی یکسان با ما دارد، بلکه مجموعه ای غنی از اطلاعات و سرویس ها را در اختیار انبوه کاربرانش قرار می دهد. از پیوستن به آزمایشگاه های یاهو خوشحال هستیم و کار روی بینش مشترکمان برای توانمندسازی کامپیوترها در زمینه درک زبان و امیال طبیعی انسان را ادامه خواهیم داد.»
از زمان مدیریت مریسا میر در یاهو، این شرکت ۱۸ -و حالا ۱۹- کمپانی مختلف را خریداری کرده و در این زمینه رفتاری کاملا شبیه گوگل را در پیش گرفته. به نظر می رسد جاه طلبی به یاهو برگشته. شما این طور فکر نمی کنید؟