یکی از برنامه های مهم و سرنوشت ساز جامعه اسلامی ، نماز جمعه است

به گزارش راگانیوز آیت الله ری شهری روز جمعه با حضور در مصلی بزرگ  باقرشهر میان مردم ولایتمدار باقرشهری گفت : ماه رجب یکی از نورانی ترین ماه های خداست که خداوند رحمت الهی را در این ماه نازل می کند و برماست تا نهایت بهره مندی را ازاین ماه داشته باشیم و بتوانیم ارتباط خود را با خدای منان بیشتر برقرار سازیم .

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه افزود :  نماز جمعه یکی از برنامه های مهم و سرنوشت ساز جامعه اسلامی است که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هم سبب خودسازی افراد می شود و هم سازندگی جامعه را در برخواهد داشت .

وی با بیان اینکه ترک نمازجمعه به صورت عمدی خشم خداوند را در بردارد ، اظهار داشت : در روایات آمده است که اگر به صورت عمدی و به غیر از عذر موجه بی اعتنایی به نماز جمعه شود انفاق را در پی دارد که بصیرت را از انسان می گیرد .

آیت الله ری شهری با اشاره به شخصیت والای حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، تصریح کرد : حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شخصیتی علمی و جهادی داشته اند و تنها امامزاده ای هستند که ثواب زیارت ایشان در روایات به اندازه ثواب زیارت امام حسین (ع) است که بزرگترین افتخار برای ماست و باید قدر این امامزاده بزرگوار را بدانیم و ارتباط بیشتری با این حضرت برقرار کنیم .

آیت الله ری شهری در ادامه با تاکید بر اینکه ماموریت شناختن حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر عهدهما است ، یادآور شد : از آنجایی که حرم آن حضرت در این منطقه واقع شده است باید قدر این نعمت را بیشتر از دیگران دانسته و با توسل به این بزرگوار از رهنمودهای ایشان در تمام زندگی بهره مند شویم تا لذت دنیوی و اخروی را کسب نماییم .

وی در پایان ضمن اظهار امیدورای از تکمیل ساخت مصلی بزرگ باقرشهر ، گفت : امیدواریم مسئولین شهری اعم از فرماندار ری ،شهردار، اعضای شورای شهر بیش از پیش درصدد تکمیل این پروژه فرهنگی برآیند تا با یاری خدا مصلی باقرشهرمکان مناسبی جهت تعاملات فرهنگی و مذهبی برای مردم خوب و غیور این خطه باشد .

استاد فرجباقرشهربخشداری کهریزکتهرانجمالیجنوب تهرانحسن آبادحسین تری شهریری شهری حدیث کساشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریعربیفرماندار ویژه ریفرمانداری ریمدیریت فرهنگیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment