یکی از راه های شکر گزاری خداوند داشتن تقوای الهی است

 

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز نمازجمعه باشکوه در مصلی بزرگ باقرشهر با حضور بخشدار کهریزک ، رئیس و اعضای وشورای اسلامی باقرشهر ، فرماندهان بسیج ، نیروی انتظامی و … برگزار شد .

امام جمعه باقرشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت : وظیفه اصلی مومنان این است که با تقوا باشند و از معصیت پرودگار دوری کنند واجبات الهی را انجام داده و از محرمات بپرهیزند تا از این طریق سپاسگزار خداوند متعال باشند.

وی تقوا را عنصر ارزشمندی دانست و افزود : یکی از راه های شکر الهی در برابر اعطای نعمت هایی که به ما ارزانی داشته است تقوا می باشد که خداوند در قران کریم می فرمایند با تقوا باشید و شکر نعمات را به جا آورید  .

آیت الله سید احمد موسوی در ادامه اظهار داشت :یکی از معضلات و مشکلات جامعه اسلامی سرقت است که جامعه اسلامی درگیر آن شده و اگر همه مردم به درجه ایی از تقوا و ایمان رسیده باشند هرگز ب دنبال سرقت مال دیگران نخواهند رفت .

امام جمعه باقرشهر تصریح کرد : ستاد برگزاری مراسم ۹ دی ماه با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار و مباحث گوناگونی  در این ستاد مطرح شد که وظایف هر دستگاه در خصوص سالروز حماسه ۹ دی تعیین گردید از جمله زنگ ۹ دی که در مدرسه نمونه دولتی شهدای باقرشهر برای اولین بار به صدا  درآمد .

وی در خصوص ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت :بصیرت به معنای دانایی و بینایی دل یعنی میثاق با ولایت است که این ولایت همان ولایت فقیه است که استمرار ولایت بقیه الله الاعظم می باشد که برماست تا دشمنان امام خمینی (ره) را دشمنان امام خامنه ای (مدظله العالی ) دانسته و آنها را کافر بدانیم .

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از بخشدار سابق کهریزک برای حسین توکلی بخشیدار جدید آرزوی توفیق و سربلندی نمود .

9 دیباقرشهرحماسه
نظرات (0)
Add Comment