یک باند سرقت در منطقه فشافویه دستگیر شدند

راگانیوز- دادستان دادسرای بخش عمومی فشافویه شهرستان ری از دستگیری سارقین باند سرقت اموال در این بخش خبر داد.

ˈقاسم رزمجوˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: اعضای سه نفره این باند سرقت که سابقه دزدی از منازل مسکونی مردم این منطقه را داشتند طی روزهای اخیر توسط ماموران کلانتری حسن آباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: اعضای این باند به نام های ˈحبیب رفعتیˈ و دو برادر به نام های ˈکمال و ستار عباسیˈ با به سرقت بردن دو دستگاه خودروی زانتیا و پژو 405 ضمن جابجایی پلاک خودروها، با لباس های مبدل به عنوان ماموران دولتی به درب منازل مردم مراجعه و پس از ورود نسبت به سرقت اموال قیمتی از جمله جواهرات و پول نقد هموطنان می کردند.

قاضی دادگاه عمومی فشافویه گفت: این افراد در آخرین سرقت خود که از منزل یک تبعه افغان گزارش شده است در هنگام سرقت توسط مردم منطقه شناسایی و به نیروی انتظامی محل اطلاع داده و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

رزمجو اظهارداشت: سارقان پس از دستگیری و بازجویی مشخص شد که سابقه کیفری داشته و برای اطلاع بیشتر از سرقت های قبلی مجوز چاپ تصاویر آنان در جراید کثیرالانتشار از دستگاه قضایی گرفته شد تا چنانچه افراد مالباخته دیگر در منطقه وجود دارد به این اداره مراجعه تا پرونده آنها نیز بررسی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 20 نفر از مردم منطقه از این باند سه نفره شکایت کرده اند، گفت: جعل اسناد، کارت شناسایی و احکام با عناوین دولتی، حمل و تهدید مردم با سلاح سرد و زورگیری از دیگر اعمال خلاف این افراد گزارش شده است.

این قاضی دادگاه تصریح کرد: تلاش می شود تا پایان ماه جاری احکام قضایی این افراد پس از رسیدگی صادر شود.

بانددردستگیرسرقتشدندشهرریفشافویهمنطقهیک
نظرات (0)
Add Comment