یک نوزاد پنج کیلوگرمی در شبکه بهداشت حسن آباد بطور طبیعی بدنیا آمد

کارشناس مامایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری  اظهارداشت: این نوزاد دومین فرزند خانواده می باشد و حال مادر و نوزاد کاملا خوب و رضایت بخش بوده و پس از انجام مراقبت های لازم ترخیص شدند.

‘سعیده شریفی’ گفت: دکتر ناهید یزدی پزشک و مریم گودرزی مامای مسوول این زایمان بودند وهمکاری همه کارکنان مرکز و آموزش هایی که به مادر داده شده بود باعث شد تا او آمادگی لازم را برای زایمان طبیعی داشته باشد.

کارشناس شبکه بهداشت شهرستان ری افزود: در پی تولد این نوزاد پنج کیلوگرمی در مرکز تسهیلات زایمانی حسن آباد، مدیر شبکه بهداشت شهرری با ارسال تقدیرنامه ای از مامای مسوول این زایمان در اجرای برنامه ها و ترویج زایمان طبیعی قدردانی کرد.

شریفی با بیان اینکه مرکز تسهیلات زایمانی شبکه بهداشت حسن آباد تا نزدیک ترین بیمارستان بیش از 30 کیلومتر فاصله دارد، اظهار داشت: در این مرکز فقط زایمان بطور طبیعی انجام می شود.

شهر حسن آباد در 35 کیلومتری جاده قم واقع شده است و براساس آمار نفوس و مسکن، 35هزار نفر جمعیت ساکن دارد و با وجود 3 هزار مسکن مهر در این شهر و افتتاح آن قطعا جمعیت آن افزایش پیدا خواهد داد.

همچنین شهرک صنعتی شمس آباد در این منطقه بیش از 2 هزار واحد صنفی و حدود 50 هزار شاغل دارد.

مرکز بهداشتی درمانی تخصصی حسن آباد فشافویه دارای اتاق عمل، اتاق رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، شکسته بندی، اتاق زایمان و بستری زایمان، داروخانه، طب کار، رختشویخانه، تنظیم خانواده، واکسیناسیون و اورژانس است که با فضاهای جانبی در حدود 1800 متر مربع وسعت دارد.

آبادآمدبدنیابطوربهداشتحسندرشبکهشهرریطبیعینوزادپنجکیلوگرمییک
نظرات (0)
Add Comment