یک کارگاه غیر مجاز تهیه ترشی در شهر ری پلمپ شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، در این کارگاه در شرایط غیر بهداشتی انواع ترشی تهیه و در سطح شهر توزیع می شد.

بنابر این گزارش، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به همراه نماینده کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم (ع) پس از مراجعه به محل مورد نظر، پنج تن ترشی غیر بهداشتی را ضبط و برای معدوم سازی منتقل کردند.

همچنین کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان ری پس از نمونه برداری از محصولات و ارسال به آزمایشگاه، کارگاه را به طور موقت پلمپ و مراتب را جهت پیگیری قضایی به دادسرای عمومی شهرستان ری ارجاع دادند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشبکه بهداشتشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانپلمپچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment