یک گاوداری در جنوب تهران طعمه حریق شد

افسرآماده منطقه هفت آتش نشانی گفت: یک گاو داری در منطقه قلعه حاج موسی به دلیل بی احتیاطی طعمه حریق شد و خسارات مالی برجای گذاشت.

 

ˈعباس خصالیˈ اظهار داشت: طی تماس های متعدد شهروندان با ستاد فرماندهی و درخواست کمک مبنی بر آتش سوزی یک گاوداری واقع در اتوبان بهشت زهرا(س) قلعه حاج موسی بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه های 50 ،47 ، 35 را به محل اعزام کرد.

وی افزود: گاوداری به وسعت تقریبی 3000 متر مربع که در حدود 300 متر آن به عنوان انبارعلوفه از آن استفاده می شد دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله فراوانی از فاصله دور نمایان بود.

خصالی ادامه داد: کارشناسان آتش نشانی پس از بازدید و بررسی و ایمن کردن محل، از سرایت آتش به دیگر نقاط گاوداری جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: به دلیل طولانی شدن زمان عملیات ایستگاههای 82 و 79 جایگزین ایستگاه های قبلی شدند و پس از لکه گیری کامل محل با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه مراجعت کردند.

او علت آتش سوزی را سهل انگاری و بی احتیاطی در دپو کردن مقدار زیادی علوفه خشک در مجاورت نور مستقیم خورشید و گرما عنوان کرد.

وی گفت: هم اکنون آتش نشانان در حال خارج کردن حیوانات از محل آتش سوزی هستند و این حادثه خسارات جانی و تلفات دامی در پی نداشته و تنها انبارعلوفه در آتش سوخته است.

تهرانجنوبحریقدرشدطعمهگاودارییک
نظرات (0)
Add Comment