۳۰۰ دانش‌آموز بسیجی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش راگانیوز-فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) از اعزام نیروهای راهیان نور به غرب کشور خبر داد و گفت:این اردو با مشارکت ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می‌شود و اقدامات  لازم برای زائران عزیز مهیا شده است .

موسی پوردر گفتگو با خبرنگار راگانیوز با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت :۸سال دفاع جانانه از مرزهای پرگهر ایران اسلامی تجربه ارزشمندی است که جوانان این مرزوبوم با سلاح ایمان و توکل به خدا و اتکاء به خلاقیت و توان خود با تمام دنیا جنگیدند و  دشمن تا بن دندان مسلح را تسلیم ایمان خود کردند.

 

حال سفر راهیان نور، سفر به تاریخ پررمزو راز ایثار، فداکاری، جانبازی، عزت و سربلندی دلاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل است  که خالصانه و عاشقانه در راه خدا جهاد کردند و عند ربهم یرزقون شدند.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله (ره) ترویج فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت‌طلبی در بین نسل جوان را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست .

موسی پور با اشاره به تدابیر ایمنی لازم جهت کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت :با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کمیته‌های ایمنی تشکیل‌شده است که افراد منتخب وظیفه کنترل مکرر نکات ایمنی در سفر را بر عهده‌دارند .

موسی پور افزود :در هر کاروان یک راوی ، یک امدادگر و دو مربی و همچنین مداحی و ذکر ادعیه برای دانش آموزان در این سفر در نظر گرفته‌شده است .

در حاشیه این گفتگو سرهنگ یوسفی مسئول امنیت اردوهای راهیان نور این ناحیه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به‌ضرورت برگزاری این اردوها اظهار داشت: اردوهای راهیان نور فرصتی برای خودسازی و فرهنگ‌سازی دفاعی دانش‌ آموزان است تا با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند چراکه دفاع مقدس بخشی از تاریخ ایران اسلامی است که انتقال آن به نسل جوان کنونی و هم‌چنین نسل‌های آینده امری ضروری است.

وی تصریح کرد: اطلاع و آگاهی از جزئیات وقایع تاریخی هم چون دفاع مقدس در ترسیم آینده‌ای مطلوب برای کشور امری انکارناپذیر است زیرا ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس باید به نحو احسن به نسل‌های آینده منتقل شوند تا به فراموشی سپرده نشوند.

لازم به ذکر است اردوهای راهیان نور ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) از پانزدهم آبانماه به مدت سه روز برگزار می شود

اردویاعزامبسیجیبهدانشآموزراهیانشهرریمیشوندنور۳۰۰
نظرات (0)
Add Comment